Feedback geven en ontvangen

Kleine bijsturing voor in de toekomst

In onze open Nederlandse bedrijfscultuur is het belangrijk dat we tegen elkaar kunnen zeggen wat we willen of verwachten van de ander. Teams die dit doen zijn succesvoller en werken beter samen. Maar hoe zeg je het op een tactvolle wijze? Bijvoorbeeld als de ander zich niet aan afspraken houdt. Dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan.

Doelgroep

Voor iedereen die tijdens het werk situaties tegenkomt waarbij je last of ongemak ervaart en niet precies weet hoe je dit bespreekbaar kunt maken. Dus iedereen die samenwerkt met anderen.

Resultaat

Na de training weet je hoe je genuanceerd en op een veilige manier de kern kunt bespreken van het probleem. Je ziet feedback als een methode om samen tot een oplossing te komen en bezit hiervoor de belangrijkste communicatieve vaardigheden.

Inhoud

  • Communicatieve vaardigheden als basis
  • Onze biologie en feedback
  • Methodieken om feedback te geven
  • Hoe ontvang ik feedback? 

Tijdinvestering

VisiePoint levert graag maatwerk en gaat daarom altijd uit van het actuele niveau van de deelnemers. VisiePoint biedt deze training in een 1 daagse vorm aan. Dit onderwerp kan ook heel goed in een workshop tijdens een teamtraining gedaan worden.

4 + 1 =

Je hoort snel van ons

Contact opnemen

agsdix-smt2-phone-android

+31(0)6 53 706 242

agsdix-fas fa-map-signs

Zimmermanhof 8, 6952 HT Dieren

agsdix-fas fa-user-clock

Welkom op afspraak